אם אתם מחפשים חופשה קסומה באמת, אז אירלנד היא היעד המושלם. עם גבעות האזמרגד המתגלגלות שלה, חורבות עתיקות וכפרים מוזרים, אין פלא מדוע כל כך הרבה תיירים נוהרים למדינה מדהימה זו שנה אחר שנה. מההיסטוריה המרתקת והפאבים התוססים שלה ועד המקומיים הנלהבים והנופים עוצרי הנשימה, לאירלנד באמת יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים בריחה לאזור הכפרי, חופשה רומנטית או הרפתקה בחיק הטבע, תמצאו אותו ביעד נפלא זה.

כשמדובר לחקור את כל היופי של אירלנד, אתה בהחלט לא תהיה מאוכזב. אטרקציה חובה היא צוקי מוהר, אחד האתרים המפורסמים ביותר במדינה. הצוקים מתנשאים לגובה של 214 מטרים מעל האוקיינוס האטלנטי, ומציעים נופים עוצרי נשימה של הים. בינתיים, גבעה סמוכה מתגאה בנוף יחיד במינו של שישה מחוזות בבת אחת. אסור להחמיץ גם את טבעת קרי (Ring of Kerry) המסנוורת, מסלול מעגלי באורך 209 ק"מ בחוף הדרום-מערבי המתגאה בנוף טבעי מדהים ובכפרים מוזרים. בנוסף, למטיילים מומלץ להקדיש זמן כדי לחקור את גשר הענק – אתר מדהים הממוקם בחוף הצפון-מזרחי המורכב משורות של עמודי בזלת בצורת משושה – ואת טירת בלארני, ביתה של אבן בלארני המפורסמת אשר, האגדה מספרת, מעניקה למבקרים את מתנת הרהיטות.

מלבד היופי הטבעי שלה, אירלנד היא גם ביתם של כמה אטרקציות תרבותיות נפלאות. דבלין, עיר הבירה, היא ביתם של אתרי תרבות מפורסמים רבים, כגון טריניטי קולג ', הגלריה הלאומית של אירלנד ומוזיאון הסופרים – המקום המושלם לגלות את המורשת הספרותית העשירה של המדינה. אסור להחמיץ את הפאבים התוססים בגאלווי ואת המקומיים הידידותיים בדונגאל, שרבים מהם שמחים לחלוק כמה סיפורים ייחודיים עם המבקרים.

מטבע הדברים, שום טיול במדינה המרהיבה הזו לא יהיה שלם בלי להתפנק עם כמה מהמטבח מעורר התיאבון של המדינה. ממנות פירות ים עסיסיות כמו סלמון ומולים ועד למאכלים איריים טיפוסיים אהובים כמו קערה דשנה של תבשיל אירי, האוכל כאן טעים באמת. אירלנד היא גם ביתם של כמה בירות, ויסקי וג'ין מצוינים.

לבסוף, אל תשכחו להירגע וליהנות מטיול נינוח בכמה מהכפרים המקסימים של אירלנד. קהילות קטנות אלה הן ביתם של כמה גלריות אמנות מקומיות מדהימות, מסעדות ופאבים, המספקים למבקרים חוויה ייחודית באמת. הבחורות האיריות יכולות להיות קצת קרירות, אבל אל דאגה – כאשר תחזרו אפשר להזמין נערות ליווי במרכז.

אירלנד היא מקום מדהים עם משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים הרפתקה, חוויה תרבותית, בריחה רומנטית או סתם להירגע, אירלנד יכולה לספק את זה. עם נופים עוצרי נשימה, מקומיים ידידותיים, ואוכל ושתייה מדהימים, זה מקום שאתה צריך לבקר בו כדי לחוות באמת את כל מה שיש לו להציע.

ייתכן שתאהב גם את :