במשך מאות השנים האחרונות, צעצועי מין הפכו פופולריים יותר ויותר מדוברים על. לא רק השכיחות של "מילות הבאזז" כמו דילדואים, ויברטורים וכדורי בן ווה זוכות לתשומת לב רבה יותר, אלא גם האבולוציה של המכשירים הללו לאורך זמן. החל מאיטרציות מוקדמות המורכבות מרצועת עור עטופה בעלים וממולאת באבנים להנאה, ועד לתחושות מודרניות יותר של פעימות אלקטרוניות ומרקמי סיליקון, הבנת ההיסטוריה של המכשירים השונים הללו מעניקה לנו תובנה לגבי גישתנו המשתנה סביב מין.

דוגמאות מוקדמות
השימוש בצעצועי מין מתוארך לימי קדם. בתרבויות מסוימות, חפצים בצורת פאלוס שימשו במהלך טקסים קדושים, וקליאופטרה ידועה כמעריצה של סוג הוויברטור המיוחד שלה העשוי מדבורים. היסטוריונים חשפו גם עדויות לדילדואים שיוצרו מאבן, עור וחומרים שונים אחרים, יחד עם עדויות לכך שהם שימשו בהודו, יפן, מצרים וחברות עתיקות אחרות במזרח התיכון. בתקופה זו, הנאה נחשבה לנושא טאבו, וצעצועי מין שימשו פשוט כדי להקל על פעילויות מיניות ללא הכרה רבה.

למרות שלא הרבה ידוע על ההיסטוריה של צעצועי המין לפני המאה ה -18, יש כמה ראיות כי הדילדו הראשון נוצר באנגליה של המאה ה -17 על ידי אדם בשם תומאס ליסטר. איטרציה מוקדמת זו של המכשיר הייתה עשויה עור ומלאה באבנים או בחומרים שונים אחרים. זה היה גם בתקופה זו כי "עזרים זוגיים" שונים החלו להיות פופולריים, כגון מכשירי "פרפר ונוס" שנועדו לעורר את הדגדגן של האישה במהלך יחסי מין.

התקופה הוויקטוריאנית
בתקופה הוויקטוריאנית חלה עלייה בזמינות ובפופולריות של צעצועי מין. עם התקדמות הטכנולוגיה, דילדואים ומכשירים אחרים החלו להיות עשויים מחומרים כמו גומי, מה שאיפשר תחושות מציאותיות יותר ועמידות מוגברת. עם זאת, זה עדיין נחשב נושא טאבו ומכשירי ניסוי רבים הוסתרו, רק כדי לשמש במקומות פרטיים.

בתקופה זו הומצא גם הוויברטור החשמלי המודרני. בשנת 1880, ד"ר ג'וזף מורטימר גרנוויל רשם פטנט על הגרסה הראשונה של המכשיר. בתחילה תוכנן לשמש למטרות רפואיות, אך לא עבר זמן רב עד שהותאם ושימש להנאה מינית. זה היה גם בתקופה זו כי כדורי בן ווה פותחו לראשונה. כדורי אלסטומר אלה נועדו להיות מוחדרים לתוך הנרתיק כדי להגביר את ההנאה של יחסי מין.

העידן המודרני
רק בסוף המאה ה-20, ובמיוחד בשנות ה-60 וה-70, השחרור המיני ועליית התנועה הפמיניסטית יצרו שוק נישתי יותר לצעצועי מין. ככל שהגישות סביב מיניות החלו להשתנות, יותר אנשים הרגישו בנוח לרכוש ולהתנסות במוצרים מסוג זה.

בשנות השבעים הומצא ויברטור הסיליקון הראשון, שנחשב עד היום לאחד המכשירים הפופולריים ביותר בשוק. סיליקון הוא חומר היגייני שאינו נקבובי ובטוח לגוף, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אלה המחפשים תחושה יוקרתית וארוכת טווח. בנוסף, הטכנולוגיה התקדמה עד כדי כך שכעת ניתן למצוא ויברטורים עמידים במים, נשלטים על ידי אפליקציות ואפילו עם אפשרויות אינטראקטיביות.

מסקנה
מקליאופטרה והדבורים שלה ועד הוויברטור המודרני וכדורי בן ווא, צעצועי מין הם כבר מזמן חלק מההיסטוריה הקולקטיבית שלנו, אם כי רק לאחרונה אנחנו מרגישים יותר בנוח לדון בהם בפתיחות. ככל שהטכנולוגיה תמשיך להשתפר, עולם צעצועי המין ללא ספק ישתנה בדרכים שאנחנו אפילו לא יכולים לדמיין. אבל לעת עתה, בואו ניקח רגע להעריך את ההיסטוריה הארוכה והמפותלת של המכשירים המרתקים האלה.

ייתכן שתאהב גם את :