כשמדובר בתכנון יעד חופשה חלומי, אנגליה צריכה להיות גבוה ברשימה עבור כל פודי. עם נוף מדהים, ציוני דרך תרבותיים וטונות של תענוגות קולינריים מקומיים, אנגליה מציעה חגיגה לכל החושים.

מלגלות מסעדות עם כוכבי מישלן בלונדון, ועד ליהנות מפיש אנד צ'יפס אנגלי מסורתי בפאב על חוף הים, יש שפע של הזדמנויות לאוהבי אוכל באנגליה. תוכלו לסייר בפאב מדריך מישלן היחיד בעולם ולטעום מאכלי גורמה אהובים, או למצוא את עצמכם מנשנשים שוקולדי גורמה ביורק, או אפילו מתפנקים בקארי בסגנון הודי בברמינגהם.

מלבד גרגר פאבים קלאסי, יש גם שפע של חוויות אוכל משובחות. מתפריטי מסעדות חדשניים בלונדון ועד מתכונים אנגליים קלאסיים בדבון, תוכלו לגלות מגוון שילובי טעמים ברחבי אנגליה. להרפתקנים, למה שלא תנסו את אירועי 'In a Box' – אירוע פעם בשבוע שמציג את מיטב השפים במדינה, ומציג לראווה את יצירות המופת הקולינריות שלהם בחוויות אוכל יצירתיות.  

אם אתה מעדיף להכין משהו בעצמך, אתה תמיד יכול לקחת חלק בשיעור בישול באנגלית. מטכניקות מסורתיות, לטוויסטים מודרניים, תוכלו ללמוד כיצד ליצור מנות טעימות ממתכונים מקומיים. תוכלו להשתתף בשוקי הבוקר כדי למצוא ירקות מחקלאים מקומיים, או לטעום מגוון גבינות בעבודת יד בפסטיבלי גבינות.

לקינוח, תוכלו לטעום עוגות ואופים מקומיים מירידים מחוזיים, ולגלות פינוקים מתוקים אנגליים מכל רחבי הארץ. מטראפלס שוקולד ועד מאפים חמים, יש המון תענוגות טעימים לנסות.

לא משנה מה בלוטות הטעם שלך משתוקקות, תמיד יש משהו טעים לנסות באנגליה. ממתכונים מסורתיים ועד פיוז'ן מודרני, זהו המקום המושלם לאוהבי אוכל לחקור ולחוות את כל מה שיש למדינה להציע. תיהנו מהנוף, קחו חלק באירועים קולינריים ותגלו את הטעמים המרגשים שיש לאנגליה להציע.

הבעיה עם כל התענוגות הקולינאריים היא שבסוף הם גורמים לכם להשמין – יודעים מה יגרום לכם להרזות? הרבה זיונים עם נערות ליווי בבת ים

ייתכן שתאהב גם את :