אם את סטודנטית המחפתש לממן את הלימודים שלך, עבודה כנערת ליווי יכול להציע לך את השעות הגמישות ואת התגמולים הכספיים שאתה צריך.

כולנו יודעים כמה קשה לגמור את החודש כסטודנטים. שכר לימוד, שכר דירה והוצאות מחיה יומיות יכולים להיות מאבק לכסות עם השכר הזעום של מתמחה או משרה חלקית. זו הסיבה שיותר ויותר סטודנטיות פונות לליווי כדרך לגמור את החודש.

ליווי הוא סוג של עבודה אשר מציעה יתרונות שאין כמותם. יש לו את היכולת לספק לך חופש כלכלי תוך מתן לך את היציבות של רודף הלימודים שלך עדיין יש זמן עבור המשפחה והחברים שלך. זה גם גמיש. אתה יכול לבחור את השעות והימים שאתה עובד, כך שתוכל להתאים אותם להתחייבויות האחרות שלך. יש לך שליטה מלאה על התהליך, כגון מיקום הפגישות שלך והלקוחות שאתה בוחר ליצור איתם קשר. הוא מציע גם תגמולים כספיים פנטסטיים, עם תעריפים ממוצעים הנעים בין 100-250 דולר לשעה.

מבחינת בטיחות, סוכנויות ליווי, כמו ליווי VIP, מבטיחות שיטפלו בך, עם בדיקות דרישות קפדניות וסינון חובה של לקוחות. בנוסף אתה אף פעם לא לבד כשאתה נוסע לפגישות ובחזרה, כאשר מטפלים בהן עם סוכנויות ליווי מכובדות.

בסופו של יום, ליווי הוא דרך בטוחה ומשתלמת לסטודנטיות לממן את לימודיהן. הוא מציע שליטה הרבה יותר גדולה על הכספים שלך, ומספק לך את המותרות של כיסוי ההוצאות שלך תוך מתן לך יותר זמן לעצמך.

סטודנטיות רבות מארחות גברים. ישנן דירות דיסקרטיות בהן תמצאו סטודנטיות ישראליות וגם סטודנטיות מהעולם. כך הן יכולות ללמוד וגם להתפרנס בכבוד. 

ייתכן שתאהב גם את :