ברלין היא עיר שיודעת את המטבח האיטלקי שלה! עם כל כך הרבה מסעדות איטלקיות בעיר, זה יכול להיות קשה לבחור אילו מהן הן הטובות ביותר. למרבה המזל, הוצאנו את הניחושים בשבילכם והכנו רשימה של חמש המסעדות האיטלקיות המובילות בברלין שאתם פשוט חייבים לנסות.

הראשונה ברשימה היא La Tavola, מסעדה איטלקית בניהול משפחתי הממוקמת בלב העיר. מסעדת La Tavola מציעה מנות בהשראת האזור האיטלקי אברוצו (Abruzzo), ומגישה מנות פסטה טעימות, פיצה ופירות ים, כמו גם קינוחים תוצרת בית. נעים ומזמין, המסעדה המקומית הזו בהחלט תגרום לכם לחזור לעוד.

במקום השני ברשימה שלנו נמצאת Ristorante Italiano Teatro, הממוקמת ברובע שרלוטנבורג בברלין. המסעדה מגישה מנות איטלקיות קלאסיות כגון ניוקי תוצרת בית ואוסובוקו בבישול איטי, ומציעה גם מבחר גדול של ירקות אורגניים עונתיים וסלטים. מסעדת Ristorante Italiano Teatro מציעה אווירה חמה ומזמינה, ומובטחת להיות חוויה איטלקית מהנה.

שלישית היא Ceradini, מסעדה איטלקית בסגנון מודרני ברובע פרנצלאואר ברג (Prenzlauer Berg). עם תפריט שנע בין פיצה ופסטה לפירות ים ויינות משובחים, סרדיני מתגאה באווירה מושלמת לבילוי ערב רומנטי. עיצוב הפנים התוסס והמנות המעוצבות היטב יהפכו את החוויה שלכם בסרדיני לכזו ששווה לזכור.

במקום הרביעי ברשימה שלנו נמצאת פיצה אולימפ, הממוקמת ברובע ברלין-מיטה. מסעדה איטלקית בניהול משפחתי זו מגישה מתכוני פיצה קלאסיים, כמו גם קלאסיקות איטלקיות כגון ריזוטו ואוסובוקו, והיא בהחלט שווה ביקור בערב רגוע בחוץ. הפנים חמים ומזמינים, והצוות תמיד שמח לספק המלצות נהדרות.

אחרונה חביבה היא מאמא מיה, מסעדה איטלקית בניהול משפחתי הממוקמת ברובע קרויצברג. מנות איטלקיות מסורתיות המוגשות עם טוויסט מודרני, מסעדה בבעלות משפחתית זו היא מקום נהדר לארוחת ערב שהיא באמת מלאת טעם.

אז הנה לכם – חמש המסעדות האיטלקיות המובילות בברלין שהן פשוט חובה לנסות. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית או ערב לא פורמלי, המסעדות ברשימה זו בהחלט יהפכו את החוויה האיטלקית שלכם לבלתי נשכחת. אם הכרתם בחורה נחמגה במהלך הטיול, תוכלו לצאת לאחת המסעדות. אולי גם יצא לכם זיון בסוף הערב. אבל זכרו שאם אתם רוצים ללכת על בטוח – תמיד יש נערות ליווי ברמת גן

ייתכן שתאהב גם את :