אם אתה משועמם בסוף השבוע, אתה יכול לקרוא ספרים, כמו למשל 100 שנים של בדידות . 
זוהי יצירה מאת הסופר זוכה פרס נובל גבריאל גרסיה מארקס הוא יצירת מופת נצחית ששבתה את לב הקוראים מאז פורסמה לראשונה בשנת 1967. הרומן עוקב אחר סיפורה של משפחת בואנדיה בעיירה הבדיונית מקונדו, קולומביה, כשהם חווים שרשרת של דורות המנווטים בין אתגרי החיים הכפריים והמצב האנושי.

הסיפור מתחיל כאשר הפטריארך חוסה ארקדיו בואנדיה מוביל חבורת צוענים להקים את מקונדו. משם, הרומן עוקב אחר שרשרת הדורות של בואנדיה עם נרטיב היסטורי סוריאליסטי שמדלג בין תקופות זמן ודמויות. לאורך הדרך המשפחה מתמודדת עם מכשולים שמקורם באירועים פנטסטיים החל מגשם בלתי פוסק, דרך שטיחים מעופפים ועד מגפת נדודי שינה.

לאורך הסיפור, הדמויות – מחוסה ועד נינו אורליאנו בבילוניה – מציגות נושאים פסיכולוגיים ופוליטיים שונים. אלה כוללים את השבריריות של התהפוכות המשפחתיות, פגעי הזמן, כוחה של הבדידות והאתגר של הבנת הזהות של האדם ושל אחרים.

סגנונו של הרומן מרשים לא פחות. מפיתולי עלילה סוריאליסטיים, דרך שפה לירית ועד משפטים מעוצבים להפליא, הוא לוכד את האווירה הקסומה של הסיפור. כמו הדמויות, "מאה שנים של בדידות" הוא יצירת מופת נצחית שהקסימה מאות שנים של קוראים. החקירה המורכבת של הקשרים הרגשיים של המשפחה והמורכבות של החיים הופכת אותו לקריאת חובה לכל קורא.

מאה שנים של בדידות הוא רומן קסום שממשיך להקסים את הקוראים גם היום בסיפורו הקסום ובשפתו הלירית. עם הדמויות הסוריאליסטיות שלו והחקירה הנוקבת של רגשות אנושיים, זהו ספר חובה לכל קורא. עם יצירת המופת הנצחית של סיפור סיפורים, מאה שנים של בדידות נשאר קלאסיקה ששווה לחזור אליה. כמובן שקריאת ספרים היא רק אחת מהאפשרויות לסוף השבוע, אתה יכול גם לשלב זאת עם בילוי יותר סוער. למשל להזמין נערות ליווי בהרצליה

ייתכן שתאהב גם את :