אם אי פעם נאלצתם להתמודד עם כתמי זרע על הבגדים שלכם או על בדים אחרים, אתם יודעים שזו יכולה להיות חוויה מתסכלת להפליא ואולי מביכה. למרבה המזל, יש כמה דרכים יעילות לנקות כתמים אלה ולהחזיר את הבדים שלך למצב הנקי הקודם שלהם. המדריך הבא שימושי לכל מי שמרבה לזיין ולפעמים גומר על השמלה של החברה או מבלה עם נערות ליווי במרכז והסדינים שלו מתמלאים בשפיך… 

איך מנקים שפיך 

ראשית, חשוב לפעול במהירות. ככל שתמתינו זמן רב יותר לניקוי הכתם, כך גדל הסיכוי שהוא יתקבע ויקשה על הסרתו. לאחר שזיהיתם את הכתם, התחילו בניקוי עדין של האזור במטלית נקייה ויבשה כדי לספוג כמה שיותר מהכתם.

לאחר מכן, ערבבו תמיסת ניקוי המורכבת מכפית אחת של חומר ניקוי כלים וכוס אחת של מים חמים. שפשפו בעדינות את התמיסה באזור המוכתם בעזרת מברשת בעלת סיבים רכים. אם צריך, אפשר למרוח קצת יותר מהתמיסה על האזור לניקוי נוסף.

לאחר שפשוף התמיסה לתוך הכתם, שטפו את האזור ביסודיות במים קרים. הקפידו להסיר את כל הסבון, שכן כל שארית עלולה לגרום לכתם להתלכלך מחדש.

לאחר השטיפה, יש למרוח כמה טיפות אמוניה על האזור ולעסות בעדינות לתוך הבד. האמוניה תסייע לפרק את החלבונים בזרע, מה שיקל על הסרתו. לאחר שעשיתם זאת, שטפו שוב את האזור במים קרים.

לבסוף, לזרוק את הבגדים לכביסה בהקדם האפשרי. הוסיפו אבקת כביסה לכביסה וכבסו במכונה לפי ההוראות. לאחר השלמת המחזור, בדקו את הבגדים כדי לוודא שהכתם הוסר. אם הוא לא נעלם לחלוטין, חזרו על תהליך הסרת הכתם עד שהכתם ייעלם לחלוטין.

בעזרת צעדים אלה, אתה אמור להיות מסוגל להתמודד עם כתמי זרע בקלות יחסית. זכרו, ככל שתקדימו לפעול, כך יגדלו הסיכויים להסיר את הכתם בהצלחה מבלי שתצטרכו לפנות לפתרונות מסובכים יותר להסרת הכתם. בהצלחה!

ייתכן שתאהב גם את :