מעבר ליפן הוא סיכוי מרגש, אבל זה יכול גם להרגיש מהמם. אחרי הכל, אתם עוזבים את הנוחות של הבית ויוצאים להרפתקה חדשה ומרגשת. למרות שזה ייקח זמן ומאמץ כדי להתמקם, ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להתכונן לרילוקיישן שלך.

לפני שאתם עוברים דירה, תצטרכו לחקור את האזור ולוודא שהוא מתאים. קחו בחשבון את שוק העבודה המקומי, הדיור ויוקר המחיה. כמו כן, הקפד ללמוד על המנהגים והשפה של האזור.

צעד חשוב נוסף הוא קבלת ויזה. בהתאם למצבך, ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לוויזת תושב לטווח ארוך, אשרת עבודה או ויזת סטודנט. הקפד לחקור את דרישות הוויזה ולקבל את הניירת הדרושה.

תצטרך גם לוודא שהכספים שלך תקינים. ודא שכל המסמכים הדרושים, כגון הדרכון שלך, מעודכנים. ייתכן שתצטרך גם לפתוח חשבון בנק ביפן ולוודא שדירוג האשראי שלך מעודכן.

כשמדובר באריזה, שימו לב אילו פריטים אתם מביאים. פריטים מסוימים, כגון מוצרי אלקטרוניקה ותרופות מסוימים, עשויים שלא להיות מותרים ביפן. הקפידו לחקור את תקנות המכס ולארוז בהתאם.

לבסוף, ייתכן שתרצה למצוא שיעור בשפה היפנית או קורס מודעות תרבותית יפנית. חשוב להכיר את השפה והתרבות, כדי שתוכלו להצליח כמה שיותר בבית החדש שלכם.

מעבר ליפן יכול להיות מרגש ומאיים בו זמנית. עם זאת, על ידי ביצוע המחקר שלך, הכנת הכספים שלך ומודעות לתקנות המכס, אתה יכול להפוך את המעבר לחלק ככל האפשר.

אחד הדברים המעניינים במעבר ליפן הוא לפגוש את תרבות הסקס המקומית. נראה שליפניות ישנה גישה מיוחדת ויצירתית כלפי סקס, וזו בהחלט תהיה חוויה. ככל הנראה תזכה לפגוש שם גם דברים שונים ממה שאתה רגיל לראות כאשר אתה מבלה עם נערות ליווי בבת ים. מה שבטוח זה שאתה הולך לחזור עם הרבה סיפורים. 

ייתכן שתאהב גם את :