וייטנאם היא ארץ מלאה ביופי טבעי, תרבות תוססת והיסטוריה עשירה. זהו יעד פופולרי למטיילים מכל הסוגים, אך יש לו מקום מיוחד בליבם של גברים רבים. עם שילוב של ערים עירוניות ונופים כפריים, לא חסרות חוויות מרגשות וייחודיות במדינה זו בדרום מזרח אסיה. בין אם אתם מטיילים לבד, עם חברים או עם בן או בת הזוג שלכם, הנה שלושה דברים שכל גבר צריך לעשות בטיול שלו לווייטנאם.

1. חקור את הרחובות ההומים של האנוי

עיר הבירה של וייטנאם, האנוי, היא מטרופולין שוקק חיים עם אנרגיה תוססת שקשה להתעלם ממנה. האנוי מושלמת עבור האדם ההרפתקן, ומציעה שילוב ייחודי של חוויות מסורתיות ומודרניות. התחילו את היום בשיטוט ברחובות הרובע העתיק, הידוע בסמטאותיו הצרות, שווקי הרחוב והארכיטקטורה הקולוניאלית שלו. הצבעים התוססים והריחות הטעימים של דוכני האוכל ללא ספק יפתו אתכם לנסות אוכל רחוב מקומי. מקערות פו מהבילות ועד כריכי באן מי פריכים, האפשרויות הן אינסופיות.

לאחר מכן, צאו לטיול סביב אגם הואן קיאם, מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. תוכלו לשכור סייקלו (ריקשה לאופניים) מסורתית שתיקח אתכם סביב האגם, או פשוט ליהנות מהליכה נינוחה ולהתפעל מהנופים הציוריים. הקפידו לבקר גם במאוזוליאום הו צ'י מין, מחווה למנהיג האהוב של וייטנאם. הארכיטקטורה המרשימה והאווירה השלווה הופכות אותו לאטרקציה שחובה לראות.

בערב, צאו לתיאטרון בובות המים המפורסם למופע ייחודי ומהפנט. מקורו במאה ה -11, צורה מסורתית זו של בידור וייטנאמי הוא חובה לראות עבור כל מבקר. לאחר המופע, תוכלו ללגום משקה באחד מברי הגג הרבים בעיר כדי לספוג את הנופים עוצרי הנשימה של קו הרקיע של העיר.

2. לחוות את היופי של מפרץ הא לונג

טיול בווייטנאם לא יהיה שלם ללא ביקור במפרץ הא לונג המרהיב. ממוקם במפרץ טונקין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו זה ידוע במי האזמרגד המדהימים שלו וצוקי אבן גיר נישאים. הדרך הטובה ביותר לחוות את יופיו של המפרץ היא לצאת לסיור בסירה. אתם יכולים לבחור בשייט יום, אבל לחוויה סוחפת יותר, שקלו לבלות לילה על סירה.

כשתפליגו במפרץ, תהיה לכם הזדמנות לשוט בקיאק דרך מערות נסתרות, לשחות במים הצלולים כבדולח, ולהירגע על חופים יפהפיים עם חול לבן. אם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול גם לנסות את היד שלך בדיג דיונונים או קפיצה מצוק. כשהשמש שוקעת מעל המפרץ, תוכלו ליהנות מארוחת ערב טעימה של פירות ים על הסירה ולצפות בכוכבים יוצאים להאיר את השמיים.

לחוויה ייחודית באמת, בלו לילה באי קאט בא, האי הגדול ביותר במפרץ הא לונג. כאן תוכלו לחקור את היערות העבותים של האי, לבקר בכפרי דייגים מקומיים, ואפילו לטייל לפסגת הפארק הלאומי קאט בה לתצפית עוצרת נשימה על המפרץ. תוכלו לסיים את היום בצפייה בשקיעה ממבצר קאנון, מוצב צבאי ישן עם היסטוריה עשירה.

3. למד על מלחמת וייטנאם בהו צ'י מין סיטי

הו צ'י מין סיטי (Ho Chi Minh City), שנקראה בעבר סייגון, היא עיר שוקקת ודינמית עם היסטוריה עשירה. גברים המתעניינים במלחמת וייטנאם לא צריכים להחמיץ את ההזדמנות לבקר במוזיאון שרידי המלחמה. מוזיאון מפוכח זה מציג תצלומים וממצאים מהמלחמה, ומספק נקודת מבט ייחודית על הסכסוך. זו חוויה מרגשת שתשאיר חותם מתמשך.

לחוויה קלילה יותר, בקרו במנהרות Cu Chi, רשת נרחבת של מנהרות תת קרקעיות ששימשו את הווייטקונג במהלך המלחמה. תוכלו לצאת לסיור מודרך במנהרות, ללמוד על העיצוב המורכב שלהן ועל חיי האנשים שחיו בהן.

לאחר סיור בהיסטוריה של העיר, תוכלו לבלות קצת זמן בשווקים התוססים ורובעי הקניות של הו צ'י מין סיטי. שוק בן תאן (Ben Thanh) ההומה הוא מקום מצוין לאסוף מזכרות ולנסות אוכל רחוב מקומי. אל תשכחו לבקר גם בקתדרלת נוטרדאם ובסניף הדואר המרכזי של סייגון, שני ציוני דרך יפהפיים ואיקוניים שהם אתר חובה לכל מבקר.

לסיכום, וייטנאם מציעה אפשרויות אינסופיות לגברים המחפשים הרפתקאות, חוויות תרבותיות והצצה להיסטוריה העשירה שלה. בין אם אתם חוקרים את הרחובות ההומים של האנוי, מפליגים דרך מפרץ הא לונג המלכותי, או לומדים על מלחמת וייטנאם בהו צ'י מין סיטי, טיול לווייטנאם בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת. אז ארזו את חפציכם והתכוננו להרפתקה שאין כמותה במדינה היפה והמגוונת הזו. 

ואם אתה רוצה הרפתקאות כאן קרוב לבית, בשביל זה יש דירות דיסקרטיות בקריות

ייתכן שתאהב גם את :