בהיותה בירת קפריסין, ניקוסיה היא מרכז חיי הלילה בים התיכון. מברים נוצצים ועד מועדונים אופנתיים, ניקוסיה היא ביתם של מגוון מקומות לבילוי לילי בעיר. בין אם אתם מחפשים לילה עם חברים או ערב רומנטי בחוץ, ניקוסיה מציעה כמה ממועדוני הלילה הטובים ביותר בסביבה. הנה המדריך הפנימי שלנו למועדוני הלילה הטובים ביותר בניקוסיה.

מבעד למראה – אם אתם מחפשים לרקוד כל הלילה, מבעד למראה הוא המקום בשבילכם. עם חללי הפנים המקושטים והפעימות הפועמות, המקום הזה הוא ללא ספק אחד המועדונים התוססים ביותר בניקוסיה. חזית המועדון כוללת פינת ישיבה חיצונית בה תוכלו לקחת הפסקה מהמוזיקה הרועמת ולשוחח עם חברים. בפנים תמצאו חמישה ברים – בהחלט שווה לבזבז כדי לקנות כמה משקאות יקרים. עם האווירה הנינוחה שלו, קל לאבד את עצמך ברגע. מועדון

לילה – גלאם מועדון הלילה Glam מציע אווירה ייחודית – הוא מתמקד בזוהר, יוקרה ותחכום. מווילונות הקטיפה ועיצוב התקרה המקושט ועד המשקאות והדי.ג'יי, הכל כאן נוטף תחכום. זה המקום המושלם לערב VIP. מועדון הלילה גלאם הוא אחד המועדונים הפופולריים ביותר בניקוסיה והוא נהיה די צפוף בשעות השיא – הקפד להזמין מקום אם אתה רוצה שולחן VIP. משקאות המדף העליון שווים את הבזבוז, אך הקפידו להביא קצת מזומנים אם אתם מתכננים לקחת חלק באפשרויות שירות הבקבוקים הרבות.

פריחת הלילה – אם אתם מחפשים מקום עם תחושה של מועדון, Night Blossom הוא המקום בשבילכם. מועדון ריקודים דו-קומתי זה הוא בהחלט המקום להיות בו בסופי שבוע. עם האווירה המלהיבה, מערכת התאורה והסאונד מהשורה הראשונה, והצוות הידידותי, תאהבו את האווירה כאן. בקומה הראשונה יש בר ורחבת ריקודים שבה תוכלו לרקוד כל הלילה. עלו לקומה השנייה לאווירה נינוחה יותר, עם משקאות ושיחה. אנחנו בטוחים שתמצאו שם זיונים. ואם לא, כאשר תחזרו לארץ יש נערות ליווי במרכז

מועדון הלילה Plexus Plexus קיים מאז 2013 והוא ללא ספק אחד ממועדוני הלילה הטרנדיים ביותר בעיר. הוא מציע אווירה רגועה ורשימת השמעה מגוונת של מוזיקה. זה המקום לרקוד לצלילי מוזיקת ההיפ הופ האחרונה ולהתרוקן לצלילי להיטים קלאסיים לאורך כל הלילה. אם אתם עדיין עומדים עד שעות הבוקר המוקדמות, גשו למרפסת בקומה העליונה לכמה משקאות ונוף יפהפה של העיר.

אורפיאוס אורפיאוס (Orpheus Orpheus) הוא מועדון לילה ובר מודרני הממוקם במרכז העיר. האווירה כאן מתוחכמת אך עדיין מזמינה – לא תרגישו לא במקום בג'ינס וטי-שירט או בשמלת קוקטייל. הקהל באורפיאוס אקלקטי, אבל תמצאו הרבה אנשים שמחפשים להשתחרר וליהנות מבילוי לילי. המוזיקה באורפיאוס תמיד קצבית וחיובית, כך שהיא מושלמת לערב מלא ריקודים.

סיכום
ממועדונים זוהרים למקומות ריקודים תוססים, ניקוסיה מציעה את הבילוי הלילי המושלם לכל מי שמחפש בילוי. יש הרבה מועדוני לילה נהדרים בעיר, כך שלא משנה מה הטעם שלכם במוזיקה ובאווירה, תהיו בטוחים שתמצאו את המקום הנכון לבילוי לילי בלתי נשכח. בין אם אתם מחפשים ערב רומנטי או לילה פרוע על רחבת הריקודים, ניקוסיה דואגת לכם.

ייתכן שתאהב גם את :