כשמישהו שומע את המונח 'נערת ליווי', המחשבה הראשונה שכנראה עולה בראש היא של אישה יפה עם קריירה ואורח חיים זוהר. אבל האמת היא, שהעבודה כנערת ליווי היא הרבה יותר מורכבת ממה שהיא נראית על פני השטח. מאחורי הקלעים, יש שפע של היסטוריה ומסורת שתחילתה לפחות במאה ה -16. ובתוך ההיסטוריה הזו, יש כמה סיפורים מרתקים שאפשר לספר על הנימוסים והכללים השולטים במקצוע.

ראשיתו של הליווי בימי החצרנים, כאשר אישה מהמעמד הגבוה נשכרה ללוות גבר ממעמד סוציו-אקונומי מסוים למגוון מטרות. בעוד החצרנים היו חלק בלתי נפרד מהחברה בתקופות מסוימות, מנהג הליווי בצורתו המודרנית החל להתגבש בסוף המאה התשע עשרה. באותם ימים, נשות החברה הגבוהה התפתו להתפרנס כבדרניות פרטיות, ועסקו בפעילות אינטימית עם לקוחות עשירים.

בתחילת המאה העשרים, הנוהג של ליווי הפך מזוהה עם סוג יותר לא מדובר של כוח. הלקוחות היו לעתים קרובות אנשי חברה עשירים, ידוענים ונכבדים ששכרו נערות ליווי כדי לספק חברות בדיסקרטיות ולבדר אותם. חילופי הכסף היו מעבר לתשלום פשוט עבור בילוי לילי; לעתים קרובות זה היה סוג של טיפ לשירותים שניתנו.

כיום, ליווי הוא ענף מוסדר בחלקים רבים של העולם, אם כי נותרה מידה מסוימת של עמימות משפטית בתחומים מסוימים. באותם מקומות בהם הליווי חוקי, ישנן הנחיות ותקנות קפדניות המכתיבות כיצד מתבצעת החלפת הכסף. מצופה מנערות ליווי מקצועיים לדבוק בקוד אתי קפדני ולשמור על סטנדרט מסוים של סודיות הלקוח. בנוסף, הם חייבים לשמור על המראה על ידי לבוש ודיבור הולם.

מלבד המורכבויות המשפטיות השונות, ישנם חסדים חברתיים מסוימים השולטים במקצוע הליווי. הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא לנהוג בכבוד ובאדיבות כלפי הלקוח. זה אומר לנהל שיחה בנימוס ולא להפעיל כל צורה של שיפוט על הלקוח. נערות ליווי צריכות תמיד להיות על ההתנהגות הטובה ביותר שלהן ולספק סביבה בטוחה ומנחמת.

חשוב גם שהנערת ליווי יהיה בקיא בתחומים שבהם הוא עובד, כדי שיוכל לספק עצות משמעותיות לגבי מקומות לבקר בהם ומקומות להימנע מהם. בנוסף, נימוסי הליווי מכתיבים כי התנהגותו של הנערת ליווי לא צריכה למשוך תשומת לב למקצוע. משמעות הדבר היא הימנעות מגילויי חיבה פיזיים מיותרים בפומבי.

לבסוף, חשוב לזכור כי ליווי הוא עסק, ותמיד יש להתייחס ללקוח כלקוח משלם. נערות ליווי צריכות תמיד לוודא שהן מקבלות תשלום מראש עבור שירותיהן ולא להתקשר בשום הסכם שמציב אותן במצב כלכלי פגיע.

על ידי הבנת ההיסטוריה שמאחורי הליווי, התקנות בתעשייה והחסדים החברתיים הקשורים למקצוע, נערות ליווי יכולות להבטיח קריירה מוצלחת וניסיון עם כל לקוח. בעוד שהתפקיד עשוי להיראות זוהר באופן מטעה מבחוץ, מדובר במשימה הכרוכה במידה מסוימת של מסירות ומקצועיות. עם הבנה ברורה של התעשייה ונימוסים נאותים, כל מי שמחפש להיות נערת ליווי יכול לעשות זאת בידיעה שהם דבקים במסורות ובמוסכמות הקשורות למקצוע.

ייתכן שתאהב גם את :