מונטריאול היא אחת הערים הנחשקות ביותר בקנדה לתיירים, המתגאה בשורה של אטרקציות ברמה עולמית, תרבות תוססת ומטבח טעים. למרבה הצער, זו יכולה להיות גם אחת הערים היקרות ביותר לביקור, כאשר העלות הגבוהה של לינה לעתים קרובות מרתיעה מטיילים בתקציב. עם זאת, ישנם מספר מלונות זולים מעולים במונטריאול, המציעים תמורה מצוינת לכספכם.

ממלונות בוטיק אופנתיים במרכז העיר ועד ל-B&B נעימים בניהול משפחתי, מונטריאול מלאה באפשרויות לינה זולות. עבור שהייה נוחה במחיר סביר, Hotel Palais des Congres הוא בחירה מצוינת. בניין מקסים בסגנון ארט דקו זה הממוקם במרחק הליכה ממרכז העיר, מציע מגוון של חדרים במחירים סבירים במגוון גדלים, לרבות סוויטות משפחתיות וחדרים ליחיד. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם ומתקנים אחרים, כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח וחדרי רחצה מודרניים.

אם הינך מחפש חדר מלון ברמה טובה במונטריאול, המלון HIEC Montreal Hostel הוא הבית שלך מחוץ לבית. אכסניה זו ממוקמת בלב העיר, ומציעה יחידות אירוח בסגנון מעונות בעלות נמוכה עם חדרי רחצה משותפים. האכסניה כוללת גם מטבח משותף ואזור טרקלין, המושלם להתרועע עם מטיילים אחרים. מיקומו הנוח של המלון מאפשר לכם להיות קרובים לכל האטרקציות המרכזיות במונטריאול, כגון בזיליקת נוטרדאם (Notre Dame Basilica) האייקונית והנמל הישן ההיסטורי.

עבור מגע של יוקרה על תקציב, להישאר במלון Le Victorian מונטריאול. מלון בוטיק זה שוכן בבניין ויקטוריאני יפהפה ברובע הלטיני של מונטריאול (Montreal), ומציע חדרים מפוארים במחיר סביר. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר ובחדרי רחצה מלאים במוצרי נוחות, והמלון כולל גם בר מסוגנן שבו תוכלו להירגע לאחר יום של סיורים.

לבסוף, לחוויית לינה ייחודית, הישארו במלון Samesun Montreal. אכסניה מגניבה זו מציעה מגוון חדרים המתאימים לכל תקציב, החל מחדרי מעונות וחדרי טווין ועד חדרים פרטיים. המלון כולל גם מסעדה צמחונית ובר, טרסת גג וחדר משחקים עם טלוויזיה בעלת מסך גדול.

בין אם אתם מחפשים יוקרה או שהייה בתקציב נמוך, מונטריאול מציעה שפע של אפשרויות נהדרות לבחירה. עם חדרי הלינה הזולים שלה, אין פלא שהעיר הפכה ללהיט בקרב מטיילים בתקציב נמוך!

לסיכום, יש שפע של מלונות סבירים במונטריאול למטיילים בתקציב נמוך. ממלונות בוטיק אופנתיים במרכז העיר ועד אכסניות נעימות, יש משהו שיתאים לכל טעם ותקציב. לא משנה היכן תשהו, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת באחת הערים הגדולות בקנדה. שימו לב כי המלונות הללו לא בהכרח מתאימים עבור רווקים שרוצים להזמין נערות ליווי מקומיות. אל תתבאסו, נערות ליווי בהרצליה זה הרבה יותר טוב. 

ייתכן שתאהב גם את :